روزهاي سياه و سفيد!
روزهاي سياه و سفيد!
هر چي بخوام!!!

زندگی مثل یه دیکته می مونه!!!

غلط می نویسی و پاک می کنی،دوباره می نویسی و پاک می کنی غافل از اینکه یک روز داد می زنن:وقت تمام است برگه ها بالا!!!!!!

و تو اي دوست عزيز كه اين مطلب رو ميخوني و رد ميشي غافل از اين كه من تنها اميدم اينه كه بيام و ببينم حداقل دوتا دونه نظر جديد دارم پس ازتون خواهش ميكنم حتي شده فقط بنويسيد بد نبود به بيتفاوت رد شدن مي ارزه پس لطفا همين حالا برو و توي نظرات هر مطلبي كه دوست داشتين يه نظر بدين!!!! مرسي!!

نظرات شما عزیزان:

مرجان
ساعت1:40---27 تير 1392
وبلاگت محشره ب منم ی ری بزنی خوشحال میشم

مریم
ساعت2:33---6 دی 1391
خدایا کمک کن ازین غافلی بیرون بیایم

vahid
ساعت22:31---19 شهريور 1391
سلام دوست عزیز



من مدتی به دلیل مشغله زیاد نمی رسم وبلاگم رو اپدیت کنم.اگه مایل به همکاری برای نویسندگی هستی پیامی یا تماسی با جیمیل



vooody71@gmail.com بگیر.من خوشحال میشم.ممنون



منتظرم



vk.loxblog.com



ستاره ی گمشده
ساعت17:08---22 مرداد 1391
عاللللللللللی بود

محدثه
ساعت22:29---11 مرداد 1391
سلام عزیزم خیلی قشنگه لینکت میکنم فقط یادت نره به منم سربزنی .فعلا.

☠♫♬♪دیوونگی های من♫♬♪☠
ساعت22:58---27 تير 1391
ای عزیز جان من!

من برای مرگ خود یک بهانه می‌خواهم … یک بهانه پوچ عاشقانه می‌خواهم!

از غمی که می‌دانی با تو بودنم مرگ است و بی تو بودنم هرگز!

گر بهانه این باشد، من بهانه می‌گیرم …

عاشقانه می‌میرم!
وبت خیلی ناس ناسه عزیزم.موفق باشی


yalda
ساعت19:44---19 تير 1391
سلام یلدا جونم...ممنون که به من سرزدی..خوشحالم کردی..وب قشنگی داری عزیزم..واقعا ارامش بخشه

sbayan
ساعت11:03---18 تير 1391
">خیلی وبلاگت قشنگ بود

mohammad
ساعت15:15---29 ارديبهشت 1391
_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@



دیروز-امروز-فردا
ساعت13:47---26 اسفند 1390
سلام عزیزم وبت خیلی باحاله مطالب قشنگی داری به منم یه سری بزن ضرر نمیکنی.من لینکت کردم توهم منو لینک کن خانمی ممنون

ahura
ساعت17:08---14 آبان 1390
از بس پاک کردیم باز نوشتیم پک کن و مدادم تموم شد کوشی

mahshid
ساعت15:58---7 آبان 1390
Khanom ejaze man tamom kardam!!

ehsan
ساعت21:12---13 مهر 1390
سلام دوست عزیز تا 25 مهر مهلت زیادی نمونده ها بیا تو سایت ما (اگه می خاهی به صورت رایگان آمار وبلاگت بره بالا) بیا تو سایت ما. خیلی باحاله ها . حالا خودت می دونی تزه یک لوگو تبلیغاتی هم برات میزاریم

MJ
ساعت19:50---8 مهر 1390
salam.webe ghashangi dary bet tabrik migam.man linket kardardam.shomam mano link kon plz

آرنیکا
ساعت17:17---7 مهر 1390
سلام
وبلاگ قشنگی داری!!!
خوشحال میشم به من هم سربزنی، اگه دوست داری منو با نام " درهم برهم" لینک کن بعد بهم بگو تا با چه اسمی لینکت کنم؟؟!!!
اگه به وبلاگم اومدی بی زحمت عضو وبلاگم شو و جواب نظرسنجیمو بده
بای


3tare
ساعت9:20---7 مهر 1390
Omidvaram khoda betone khate kharchang ghorbaghe man ro bekone!!

خبر نگار فراری
ساعت14:14---6 مهر 1390
با سلام شما را با افتخار در وبلگ خود لینک کردیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهپنج شنبه 24 / 6 / 1398برچسب:, توسط يلدا
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.